اخبار
کد مطلب:  703تاریخ انتشار:  26 آبان 1393 - 8:25تعداد بازدید:  3029
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
اخبار » ستاد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:
 مأموران قرائت سفیران شرکت توزیع نیروی برق هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: مأموران قرائت به عنوان سفیران شرکت وظیفه سنگینی را جلب رضایت مشترکین برعهده دارند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حاجی‌رضا تیموری در همایش مأموران قرائت شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار کرد: مأموران قرائت به عنوان نمایندگان و سفیران و جزئی از پیکره شرکت توزیع نیروی برق بوده و وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وی افزود: امروزه تمام جمعیت شهری و روستایی استان همدان از نعمت برق برخوردار بوده و خدمات‌رسانی به مشترکین جز با همدلی مجموعه امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: مأموران قرائت حلقه اتصال بین وزارت نیرو و مردم هستند که با ارتباط چهره به چهره با مردم تأثیر بسزایی در رضایت‎مندی مردم دارند.

وی با تأکید بر برخورد مؤدبانه، نظم و انضباط و آراستگی مأموران قرائت گفت: تمام تلاش ما در جایگاهی که هستیم کسب رضایت خداوند و مردم است.

تیموری توجه به نیروها را یکی از موجبات رضایت‌مندی مردم عنوان کرد و یادآور شد: مدیران نباید اجازه دهند حق و حقوقی از کارکنان و مأموران قرائت ضایع شود.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی این فرصت خدمت را برای ما فراهم کرده که نقش خود را به خوبی ایفا کنیم و خدمتگزاری صدیق و اثرگذار برای مردم باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به فرمایشات امام راحل مبنی بر اطلاع‌رسانی خدمات به مردم افزود: اطلاع‌رسانی به مردم نیز تکلیفی بر ما است و باید به درستی انجام شود.

وی با اشاره به 650 هزار مشترک برق استان گفت: خدمات‌رسانی به این تعداد مشترک نیرویی بسیار قوی در تمام زمینه‌ها از قبیل فنی، اصلاح و بهینه، پست‌های شبکه‌ای جدید، پاسخگویی و تکریم مردم، قرائت و توزیع، وصول مطالبات، بازرسی لوازم اندازه‌گیری و ... را می‌طلبد.

تیموری با بیان اینکه یک سوم مجموع مشترکین برق استان، روستایی هستند، بیان کرد: نگاه تیزبین و درست مأموران قرائت نوعی خدمت به نظام و اسلام و حفاظت از بیت‌المال است زیراانرژی برق یک سرمایه و ثروت ملی است.

وی بیان کرد: قرائت صحیح و نهایت دقت در برداشت اطلاعات، ارائه گزارش به موقع بر اساس اولویت‌بندی کارها، ارائه گزارش برق‌های غیرمجاز و کنتورهای دستکاری‌شده، همکاری در توزیع بروشورها و اطلاعیه‌ها و توزیع به موقع قبوض از جمله انتظارات شرکت توزیع نیروی برق استان از مأموران قرائت برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: بکارگیری رابطین انرژی، آموزش نیروها، جلوگیری از تأخیر در امر قرائت، همسان‌سازی تعداد قرائت‌ها در هر روز کاری، پرداخت به موقع حقوق و مزایای مأموران و تأمین به موقع نیروهای مورد نیاز از انتظارات شرکت توزیع نیروی برق از اداره پست استان است.

قرائت و توزیع قبوض برق برای نخستین بار به صورت حق مدیریتی انجام می‌شود

مدیرکل پست استان همدان نیز در ادامه با اشاره به دو بحث مطرح در پست کشور اظهار کرد: یکی از این مباحث شامل بحث نشانی استاندارد ایرانیان و توزیع قبوض سازمان‌های خدمات‌رسان از طریق پست است که مجموعه برق یکی از این سازمان‌ها محسوب می‌شود.

حمید بهنامی با اشاره به پروژه نشانی استاندارد ایرانیان افزود: مسئولیت این پروژه با پست کشور بوده و شامل برداشت اطلاعات و عملیات میدانی است.

وی تصریح کرد: عملیات میدانی امسال در تمام نقاط شهری کشور انجام می‌شود و در استان همدان نیز طی یک ماه آینده کار شروع می‌شود و اطلاعات تمام معابر تبدیل به کد (کد پستی 10 رقمی سابق) شده و بر روی نقشه‌های GIS پیاده می‌شود.

مدیرکل پست استان همدان بیان داشت: بعد از این امر انطباق اطلاعات برای سازمان‌های مختلف انجام می‌شود که در مجموعه وزارت نیرو نیز این امر شروع شده اما با توجه به نصب شبکه‌های جدید هنوز به صورت کامل انجام نشده است.

وی با اشاره به بحث دوم ادامه داد: بر اساس برآورد صورت گرفته بیش از هفت مأمور به درب منازل مردم مراجعه می‌کند که یکی از آنان مأموران برق است.

بهنامی تأکید کرد: این امر باید تغییر یابد و یک مأمور قرائت با مراجعه به درب منازل بتواند تمام اطلاعات مربوط به شرکت‌های خدمات‌رسان را برداشته و دیگر اقدامات را نیز انجام دهد.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه این امر تا پایان سال به امضای تمام استان‌ها خواهد رسید، گفت: قرائت و توزیع قبوض برق امسال برای نخستین بار به صورت حق مدیریتی در استان همدان صورت می‌گیرد.

مدیرکل پست استان همدان یادآور شد: در طرح حق مدیریتی تمام حق و حقوق فرد برابر قانون پرداخت شده و در قبال آن درصدی به عنوان حق مدیریت به اداره پست پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به تعامل خوب بین شرکت توزیع نیروی برق و اداره پست استان اظهار کرد: تلاش هر دو مجموعه خدمات‌رسانی مطلوب و رضایت‌مندی مردم است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از 14 مأمور قرائت نمونه برق در سطح استان مدیران، کارکنان و مأموران قرائت استان همدان میثاق‌نامه‌ای را با هدف خدمات‌رسانی صادقانه به مردم، رعایت اخلاق در برخورد با مشترکین و حفظ امانت‌داری و انجام قرائت، توزیع به موقع و صحیح و افزایش سطح کمی و کیفی در انجام وظایف و کاهش تلفات انرژی امضا کردند.

انتهای پیام/

 نظرات بینندگان:
یک کاربر|27 آبان 1393 - 20:11
 سلام علیکم ببخشید اگه اسم این عزیزان رو ذکر میکردید بهتر بود. با تشکر
نظر شما:
[ لطفاً از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید ]
نام: 
نظر شما: 
*
ایمیل: 
نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.
*